2018. április 18., szerda

"Kukurikú, mi történt..."

...Gattolina visszatért.

És reméljük nem úgy, mint egy éve. Egy ideje kacérkodok a gondolattal, hogy néha írni kéne pár sort, ha nem is nagy litániákat, de pl a "klaszik Gattolina" sztorikat nem ártana néha megörökíteni.

Végre szabad vagyok, mint a madár. Nem kell azon görcsölnöm, hogy ha úgy élek, mint egy "normális ember" (dolgozok, munka után pihenek, citerázok, filmezek, kvízelek...), akkor már megint eggyel kevesebb napom maradt megírni a szakdogát és tanulni a záróvizsgára. Végre én is ""normális ember"" lehetek. Mintha ez nálam egyáltalán lehetséges lenne. :D

A diplomám megszerzése után jutalmul megajándékoztam magamat egy fényképezővel, amit azóta lelkesen használok is. Újra elkezdtem citerázni tanulni, és ha nem is járok túl intenzíven órára, már érezhető némi javulás, aminek borzasztóan örülök. Főleg,hogy az egyik kollegina nyugdíjba volnul május idusán, és a búcsúztatójára felkértek citerázni. Harmad magammal próbálunk szorgosan, hogy majd ne égjünk be nagyon. Ma ezzel kapcsolatban megkaptam KA-tól, hogy szerinte nevetséges az egész. Ráadásul olyan undorító hangsúllyal mondta, mintha csigába harapott volna. Azaz mintha én haraptam volna csigába :D ő lehet, hogy szereti... És közölte, hogy ő nem akar énekelni. Hát mondom nem is kértem... Azért megkérdeztem tőle, hogy szerinte miért nevetséges, és erre annyit tudott mondani, hogy mert ilyesmit iskolás korában csinált utoljára. Számomra a konklúzió: Miss KA nevetségesen énekelt iskolás korában.

Hazafele jövet aztán metróra szállva nem kellett sokat várni, csak míg elindult a szerelvény, hoztam is a klasszik formát. Fogást akartam váltani a citerán, de mivel elkezdett gyorsítani a metró, nem úgy lendült, ahogy számítottam, és elejtettem szegénykét. Gyorsan fel akartam kapni. Természetesen a haladási irányra merőleges vonalban volt a két lábam, rántott egy nagyot a metró, és nem a pont ott ácsorgó pasi lábai elé borultam, hanem a lábaira... :D

Ennyit mára. Ha a heti trendet nézem, holnap is tuti alkotok valamit, úgyhogy majd jelentkezem.

1 megjegyzés:

  1. várja a közönség a továbbiakat is!
    Akár egy erdélyi kaland is megíródhatna... :D

    VálaszTörlés